2015年1月2日 星期五

我們的X'Mas present

2014年我聖誕佈置,我說:明年要買一棵真的聖誕樹,呵呵


由於脾先生工作太忙了,我選擇送他一部遊戲機,讓他工餘時間都有點樂趣


今年真的沒想到,他竟送我焗爐,他說:主要是因為他想送我一頓聖誕大餐


 牛牛豬對焗爐好有興趣


同爸爸一齊研究下點用先XD

牛牛:爸爸,其實我真係好懷疑媽媽係咪真係攪得掂呢部野.....=,=

牛牛: 唉!!!!!!!你知媽媽成舊飯咁....


 牛牛豬一臉茫然...

 哈哈美妹妹個樣好好奇噃XDXD

我有時叫佢[小饅頭]架..哈哈

美妹:哼嬲你呀~成日幫我改花名

噢Christmas Eve的小牛牛

小baby呀^^


6 則留言:

  1. Happy New Year!! 祝牛美家身體健康! keep住baby face!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我地都祝哈's family更甜蜜幸福,日日有食神,豐衣足食<3<3

      刪除
  2. Happy New Year!!祝牛美一家開開心心, 繼續 sweet sweet XP
    牛牛話媽媽成舊飯, 睇到我笑咗出嚟 wakakkaka~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 祝魚魚天天幸福快樂,開心開心,我知牛牛心唸一定係咁話我成舊飯xdxd

      刪除
  3. 脾先生送呢份禮物俾妳,仲係要整埋俾妳食,真係正

    回覆刪除
    回覆
    1. hehe佢今年確係有心思><,好開心佢有呢番心意呢~~

      刪除