2014年10月3日 星期五

完美體態??

搬新家後發現牛牛同美妹妹都開放了不少
常見到訓地反肚肚,真的好可愛哩~(P.S請無視我的臭腳)


知道嗎?從前很少見到牛牛會扭成這樣子的。


多努力盡情的扭扭扭,像是告訴媽媽;我很快樂自在



牛牛平時很很面子的,對於【肚肚】更是寵愛有加,不許別人看到或碰碰喔~



媽媽愈看愈歡喜

牛牛知道媽媽不停拍照也不介意任影唔嬲

也很樂意的擺Pose讓媽媽過足癮

美妹妹在一旁好不屑的打著呵欠。。。嗚呀。。。


美妹妹;媽,你喜歡我們做貓模比你影相過癮?我有計


美妹妹;媽,這舖屎如何?
媽;女,你露點了=,=

美妹妹;咁收埋囉。。。

愛剎牠們的樣子,讓我百看不厭~~

美妹妹;媽;又在說我嗎?
媽;對呀!女兒 ( 瞇眼甜笑 )

那邊箱的牛牛也不甘示弱呢!又開始扭動肥大的腰

出盡了力 XD


牛牛;媽媽,我又做【全開少男了喇】有比妹妹可愛嗎?
媽;有有有。。。=,=! ( 吐,好愛吃醋的牛呢 ~ )

10 則留言:

  1. 哈哈....美亞露點XDD
    阿夢都喜歡做全開肥婆...
    新屋地方係咪大D? 我發覺阿夢在新屋都喜歡瞓地,可能因為個廳大D

    回覆刪除
    回覆
    1. 新屋地方是大了呢~~佢地鍾意四圍【開放碌地】XDXD夢夢叫全開肥婆XDXD媽媽好衰架....人地身材岩岩好呀~唸起以前伙擔心呀夢唔曉肥,而家唔洗擔心呢~~

      刪除
  2. 係咁曬肚,仲唔去狂抽水,哈哈

    回覆刪除
  3. 仔仔媽,我影完先過去慢慢抽架XDXD

    回覆刪除
  4. 證明牛美都鐘意新屋企喎...妹妹雙眼真係電C人啦^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 妹妹雙眼仔時而溫柔時而傲慢.....有時好黑人憎的....

      刪除
  5. 哈哈,像海參一樣!!期待來摸肚肚

    回覆刪除
    回覆
    1. 牛牛同妹妹過幾天就同哥哥姐姐見面喇^^

      刪除