2015年1月2日 星期五

我家的痴男怨女

看,一看就知是這對寶貝啦~

牠倆一時一樣的,時而糖痴豆,時而.....

美妹落力的擺動著,其實牠們剛好玩完

妹子自己輕奮的反反扭扭,牛牛飛機耳咯~可能心想:都不知她輕奮個屁呀=,=

牛牛:呀妹可唔可以正常少少呢?叫我點同佢玩呀?

但轉個頭,自己又死死氣走去lam妹妹XDXD

 被lam的舒服,lam的那個又駁哂命起勢咁示好==!

忽然牛牛清醒過來,發現媽媽一直偷拍

扮野呀.....即刻stop左

好似被人捉奸咁XDXD

好喇~好喇~轉頭出廳又見到呀妹pa左係地XD

媽媽覺得超級可愛的^^

哎呀相信係牛牛不甘媽媽成日讚妹妹,所以要出招喇~通常媽媽一見牛牛反肚碌地就招架不住喇~~


大家認為媽媽說得有無錯?真想一手搓搓牛牛豬的肥肚肚啦XDXD

哈哈哈死未~又出招又出招喇~~
牛牛心唸:哼死未死未....kekeke

牛牛:呵欠。。。媽媽...我忽然好眼訓呀~唔玩住喇~~bye bye~
 通常我都搓圓禁扁牛牛一輪先至肯放走佢的haha....

8 則留言:

  1. 我想........兩個一齊搓 kekekeke~~~

    回覆刪除
  2. 我見到佢地咁懶洋洋...我都想訓一陣.... :P

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呢^^有時侯見到佢地咁我都會陪佢地訓一陣架^^

      刪除
  3. 哈哈....痴男怨女?佢地係兄妹喎
    牛牛好肥美,引C人啦

    回覆刪除
    回覆
    1. 牛牛仔聽日3歲喇~~唔好再肥嚕~Keep住ok^^

      刪除