2015年1月2日 星期五

牛家邊爐夜

冬天時節凍冰冰,最好在家打個邊爐,因脾先生常說兩個人唔好打,所以真的好似沒有兩人打過邊爐,見早前敗了個LC Tatin回家,好像不錯喔~薄薄的就說不如來個2人邊爐夜

呵美味濃郁的蕃茄薯仔牛腩湯底

嘩~牛牛豬一早跳上梳化塭定個靚位望到實一實.....但其實佢都無份食XDXD

可能佢心唸:唉把鬼。。。無得食無眼睇

但最好笑係轉個頭又死死氣拎返個牛頭黎望實呢XDXD

個樣真的超級好笑呢XDXD

牛牛:離不開你呀[火鍋子]
怨恨的眼睛XD

牛牛心知再留係到都無意思,跳走後到美妹妹傻瓜跳上來.....

又係一直的一直的望住[火鍋子]

有時真不懂牠們,但就因牠們獨有的性格,讓人又愛又恨
我愛我的貓,我相信牠們都是愛我的,即使將來我有幸有了孩子,牠們仍是我孩子的哥哥姐姐,對牠們我是不會放棄的....

沒有留言:

張貼留言