2014年12月19日 星期五

Free~難得的星期天

實在很難得星期天我們沒有跟朋友家人約會,想同脾先生去行下街拍下拖


我們去左朗豪坊baby cafe lunch~
食物都好一般,不過脾沒試過,便帶佢去啦~反正唔洗等位嘛XD





嘩我家牛兒出場~~媽媽好耐無Update Cow And Mia 喇~~

牛牛,唔好咁啦~媽媽知道了~出多d囉~

牛牛:真係?你唔呃我?我d朋友仔就黎唔記我左我牛牛仔喇~~

不會呃你啦傻豬~
牛牛快要3歲了,不經不覺間,我不想牛牛長大得太快....我的心肝寶貝仔

 喜歡牠每個臉相

傻寶寶^^牛牛一定常抱怨媽媽買的都是粉紅色:)

無啦啦覺得奸夫幾得意,又見到有呢Set,一田on sale時終於買左,質料並不算好,但好似sweet咁,鋪好床鋪我仲同脾說:好似岩岩結完婚咁既XDXD

小美美依舊軟綿綿如綿花糖

小兔是嗎?



自從鋪返羽絨被出來後,牠倆成天跳上床玩呀睡呀~

美妹妹:喵~咩事呀?

家有兩傻XD

XDXD好懵呀XDXD哈哈

又愛成日跳上Sofa頂



牛牛又忍唔住要攪下野至開心...


有時真的好想問:究竟蛋都孵好了嗎?

兩傻一齊孵理應好快孵好呀!

臭臉,都一個樣


8 則留言:

  1. 呢排咁凍, 一人攬一隻啱啱好 XD

    回覆刪除
    回覆
    1. 未攬實已經走左佬了XDXD佢地邊會咁乖....=,=

      刪除
  2. 妳地依家有左架車,真係方便好多啦
    真係好耐冇見牛美,但我一定會記得可愛的兩兄妹^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 牛美:哈好開心啦^^有美人記住我地兩隻野開心開心^^要叫媽媽呢個懶鬼做野出多d我同呀美啦~

      刪除
  3. 嗲到暈呀,俾陳生見到實唔願走……

    回覆刪除
    回覆
    1. 有空的話再上來啦^^牛美都會好開心的^^

      刪除