2014年1月16日 星期四

♥ My cute babies ♥

一天放工回家一打開門,
便看見此境像,
牛美,很想念我嗎?

當然
馬上拍下想說要給牛爸看看

最近又帶了兩位美女回家,
買時已覺缺一不買,
都是一對才好看

攝於2013年最後的一天,
和兒子一起懷緬,那時在想,
兒子快生日了,想起帶他回家的那個星期,
和牛爸請了一星期陪伴他的日子,
像昨天發生的一樣

想不到晚餐弄什麼時,
總會想煮這些,
很多時準備晚餐都要想想第二天午餐是否可帶或放入微波爐叮叮,
因為我和牛爸都帶飯返工的

這是於一田買的和牛漢堡,
自製個洋蔥牛肉汁加隻蛋又一餐,
不想悶親牛爸喇~
而且放工再買完餸回家時候都不算早,
所以煮的東西要快

牛牛子

什麼樣?

呀美妹最愛睡這個

海參仔
少有的這樣,
他很要面子的,
少給我們看到自己放鬆的一面,
所以見到都馬上拍下


呀美妹不同,
常常"好厚面皮"的樣子,
是任性小姐那類型,
而且沒有什麼儀態
只怪我管教不力
哈哈~

牛爸咀裡也說美妹衰衰的,
但美妹一發嗲功,
牛爸便說:
但這才可愛嘛~
哼!都說男人都一樣嘛~=,=

女兒家又有事?

今次要給你們看看呀美妹的醜臉


多醜怪豬呢~
她真的睡樣和平常的臉不同的~

係咪?
她才是最利害的變臉大師<-----

多悠閒呀~
P.S
這個美麗的籐箱是包豆媽贈牛美的(≧∇≦)
好喜歡好漂亮
謝謝你喔


牛牛BB說:
媽媽
我早就說呀美妹是變臉大師,
我牛牛才是真材實料嘛~







你看~
我都這樣睡呀~
可是的仍是可愛豬牛牛呢~
一點也沒變(≧∇≦)

10 則留言:

  1. 見到牛美咁樣,第一時間想攬實佢,多過影相喎:p
    做左太太後,係咪多左煮飯呀?

    回覆刪除
    回覆
    1. HEHE所以我影少左好多相喇~~攬得黎又影唔切XDXD

      刪除
  2. 牛牛好粗碌呢,一定好好攬

    回覆刪除
  3. 你呢個簡單一餐都好正, 你好勁呀,放工煮到飯, 我放工已經唔想郁...
    最多星期日煮到一餐~
    牛美幾多歲呀?佢俾我感覺似5-6歲度, 貓貓既歲數係等於人既幾歲架?

    回覆刪除
    回覆
    1. 不會啦~煮的都只是小菜呢~因為通常午飯都會帶飯的,所以咪多煮飯囉~~牛牛兩歲零兩個月咋HAHA大約人的24左右呢~~

      刪除
  4. 好耐無黎探你地了~ 好掛住牛牛同妹妹呀!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 同你一樣好掛住呀~~幸好都叫有小肥貓面書,UP多D小肥貓黎止下渴啦~~掛屎人喇~~

      刪除