2015年1月6日 星期二

6.1.2015 My baby boy's 3 yrs old birthday


今天是我兒子3歲生日,很高興但也十分的不捨,捨不得他在不知不覺間長大了,回想當初手抱的小baby,噢~怎麼會大得這樣快呢~

哈哈這張相時的小牛牛又大了一點點,好老積呀~XDXD

哎呀~好白雪雪呢~還是BB毛咯XDXD

絕對地溶化了我的心【心心眼】
這小孩一直都是我心頭裡的一塊肉,事實上我都能感到牛牛愛爸爸媽媽的^^
只願一家人永遠的平安幸福就夠了~

這篇來說,我也真是最update的了,希望2015年我會更update啦~~


10 則留言:

  1. 牛牛生日快樂,祝你越大起靚仔有型^_^

    回覆刪除
    回覆
    1. Thanks sweetie^^
      牛牛:多謝靚EE,我牛牛仔無以前咁型仔喇~~身型走走地樣呀~~XDXD

      刪除
  2. 生日快樂牛牛BB! 好鍾意你細個既傻樣子...而家就越大越靚仔!

    回覆刪除
    回覆
    1. thanks car car^^muah
      牛牛:靚EE真係鍾意我細個個BB樣呀?下次我扮過你睇丫XDXD仲有少少似架XD

      刪除
  3. Happy Birthday to 牛牛,牛牛小時候真係好得意

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝仔仔媽,牛牛仔愈大愈不捨得呢~細個時又老積仔好攪笑XDXD

      刪除
  4. 牛牛生日快樂!身體健康, 開開心心 ^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝魚魚<3也願你同樣開心幸福,身體健康^^

      刪除
  5. 牛牛豬生日快樂~~
    如果早點認識你就好喇,趁你細個任我魚肉,呵呵呵呵

    回覆刪除
    回覆
    1. Thanks dear~牛牛小時候真的超級可愛的xdxd跟埋你返屋企都得哈哈.....

      刪除