2014年7月14日 星期一

來到新居的牛美

看,
來到新居的牛牛
是隻瀟遙牛
連睡相都豪邁過人既

媽媽: 牛,你知醜不知醜?
牛: 睬你有味

一於倒頭大睡......zzZZzzZZ

牛: 望咩望?

牛: 吼~哎呀哎呀媽媽呀~唔好阻鬼住啦~講左好多次喇~

牛: 唏呀~EEEEEEE.......唔想見到你呀~成日影左我.....
.

扮乖

呀美與我

好SWEET既妹妹....軟綿綿

Kisssssssssss.......


看到自拍鏡頭的好奇貓

自拍mi

lam利利

 kiss媽媽,有時佢都好識做....
牛:  女人好鬼易氹....由其係媽媽,哄下佢就以為我錫佢.....蠢女人XD

牛: 睇下佢笑得幾開心

牛: 嗱你地唔好爆我講咩呀~淨係話比你知咋hehe....

傻妹妹


牛: 哼!!你地唔好比呀妹呃到呀~成日扮天真mi架~


牛牛與mimi

呢個角度好肥美呀~

好似慘慘豬既美妹妹,成日比哥哥蝦


媽媽又心軟了~

牛:  哈哈....媽媽成日話我蝦妹妹....都有架....黎到新屋要擺定地盤嘛....d女人好霸道架~
唔係邊有訂企.....(開心fing尾ing^^)

12 則留言:

  1. 捲埋好似一條蟲...
    美美條尾好粗...佢俾哥哥蝦,咩唔係佢蝦哥哥嗎?
    分開影佢地,我分唔到兩兄妹

    回覆刪除
  2. 係呀肉蟲貓貓呀!哈哈~呢排又到牛牛蝦呀妹多喇!可能係牛牛不甘要變返真男人呀XDXD🐮🐮既紋係虎紋,妹子係蝶紋呀🐱🐱

    回覆刪除
  3. 去到新家, 最緊要係牛美都能夠適應到, 佢哋開心, 你哋更開心 ^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 說到心底裡,只要佢地開心我地真係仲開心呢~~

      刪除
  4. 牛牛Mia瞓得好梳乎呀! 又識氹媽媽, 真係抵錫!

    回覆刪除
  5. 原來牛美係用花紋分~
    佢地真係好得意, 好肥美~哈
    媽媽真係好易氹架~你地開心媽媽就開心架啦~

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀佢兩隻花紋都唔同架~牛牛就好窩心架....呀美就小姐D....XDXD不過媽媽們都真係好易氹XD

      刪除
  6. 牛美好C舒喎,做佢地好過做人:p
    依家有個安樂窩,牛美瞓覺都嘆過人

    回覆刪除
    回覆
    1. 我成日都同佢地講,我寧願做貓好過咯XDXD幾梳干....

      刪除