2012年4月16日 星期一

最愛FU面膜

話說這個4月真的多假期,人就比較懶散哩~~況且假期真的比較多事做,平時返工放工時間有限嘛!!
最近看了一個BLOGGER介紹了很多有關美容及護膚的產品,有見新野又係"總有間係左近"既萬寧可以買到,緊係要將"佢"買回家試試啦


就係呢款喇~~我一直都覺得卡通人物的product"好睇唔好用",但這個竟出奇的正,好像是來自sexy look台灣品牌的,我已經回購第2次了,萬寧還做優惠假$99/2 盒添~~
我當然買左2盒啦有某d日子(man card會員)仲會多85折添^^我用緊呢隻係玻尿酸保濕的.......



連他也竟然跟我說要試試,我給了他另一款,他這款是不同我,如果真的有顯著效果再出文吧~~哈哈!!反正hello kitty 的一款又平又抵用啦~~我已經持續8天每晚fu一fu喇~~女人唔勤力唔得架....

沒有留言:

張貼留言