2012年4月24日 星期二

=V,V= 女人都是這樣的嗎??


話說Lunch的時侯去萬寧買東西喎~想買的買不到嘛,便4圍睇睇有咩做減價啦~~一係唔睇,一睇就出事....

之唔係早前都有講過hello kitty x sexy look既mask囉!好離譜的說,估下幾多錢??原價$68/1盒, $99/2盒,而家??係無眼花既,$32/1盒咋....

太過份太過份了.....忍唔到....這是個完全不用多想的prize嘛!!一口氣咪掃了3盒囉....其實仲想掃多d架...不過都係唔好喇....好似誇張了點,

心理上3盒都ok啦~~

點知再行下利下....咪[順便][順便]咁睇下呢隻食左差不多一個月的collagen (healthy me)會唔會有可能減價,aiya....點知有喎!!不得了不得了喇....唸住掃兩

盒先講啦....上次買$268/1盒,而家呢??出位價賣緊係$199/1盒喎....為左皮膚靚靚嘛~~點知呢個時候....(一來月尾,二來今個月又...又...又洗大左,要考慮好唔好買

呢??)牛爸b竟然出聲話今晚放工黎買3盒比你啦~~嘩嘩嘩.....謝謝你呀.....心想又可以解決我買到平野既心態,又唔使煩今個月用錢問題喎!!真的真的多謝你呀....

快樂快樂了~~

p.s 這隻collagen係平價實惠之選,暫時未飲完一盒(仲有一星期到啦),我真的真的睇得出同感覺到面部皮膚的變化,還有呀,早幾天我比牛牛整花左下巴呀(有圖有真相)

(當然係before 啦)

 (after喇~~)

說真的,條痕幾深,是真的,拍照的那幅當然已經止左d血架喇~~當時好驚有疤,近這一,兩年身體的新陳代謝嚴重減慢(因太懶又唔做運動)

,那當然傷口的復原也比較差,之前即使有傷口仔,復原都比較慢,其實是真的慢喇~~可是想不到這一陣子的"補充"....omg~~真的...真的...漸漸回復彈性光澤....

(不說上妝,素顏也比以前好喇~~<<嘻嘻>>我沒有股份的,只是真心的覺我好才分享的

我需要的正是你pure collagen<大愛>

沒有留言:

張貼留言