2014年12月2日 星期二

脾先生生日and 1週年紀念篇---with ME^^

Hehe.....又話說早早詢問了美女友介紹誰家的cake 值得一試,除了帝苑就這間lsland Gourmet  ( 高美餐廳 ),見到這家小小的餅店可以高茶,於是便致電預約咯~~如果大家打算星期天去的話就要walk in了,不能先預約!!而我能預約都是因為我打去時查詢,一位女職員錯誤地表示當天能make appointment,所以當我再次致電comfirm book Sunday時人家才破例留張枱給我XDXD我只能說聲是好彩吧!!

當天的位置安排一般,由於金鐘一帶交通擠塞,我們遲到了,餐廳打來詢問我們位置,原來都頗多人客的

我們點的是傳統下午茶,熱騰騰的鬆餅美味極了,但注意喔~~食完會食唔落跟住既tea set.....

其實我本是想點tea的,但真是[pat pat痕]點了hot chocolate.....i was wrong....除非你極愛甜,否則再吃甜點會好漏....


嘻嘻,一早拜託好了說是生日用的:)

後面人來人往,其實環境不算寧靜,maybe weekday會好一點

說真的,連塊朱古力牌都是十分有水準絕不馬夫

唔好睇呢到每件細細,最後我地係take away的.....(我地係空肚出去架),btw呢間餐廳的cake是真的好美味的~而且賣相好靚:) 絕對深信美女友的推介,好喜歡呢!!謝謝您<3

p.s 收費一至日 ($488 for 2) +1 
夠$800 free parking 3hrs

And next day 係星期一 [24.11.2014]是我們的結婚1週年紀念,我早早便說當天要請一天假慶祝,我請假不難,如不早說定了,鐵定那隻豬脾先生會去上班 >,< 我又早早book好了lunch buffet,這間是Langham Hotel的The Food Gallery

一起床便出去吃咯~~好開心的^^星期一他竟然會放假呢~~好開心好開心~~他是個工作狂...吼!!



我問他:今個生日開唔開心呀?有咁多蛋糕切?他甜甜的:開心,
那就夠了,我也感到很快樂!這個男人,生活就是返工放工,都沒有好好享受一下生活、美食及周遭的事物,我希望他的生活都恰意。享受

酒店用LE CREUSET的鍋暖湯,不知是情意結與否,飲左3碗,飽到上眼...不過我本是湯怪來的XDXD

及後我們四處逛逛

想起好友,即拍下給她:) 她好喜歡龍貓的

想起媽媽,她喜歡姆明家族的,也即拍下whatsapp給她,最近媽媽才學習用智能電話,當然要多d send相whatsapp下佢.....哈哈.....


脾先生說:快D影下媽媽個手袋呀.....快D快D....媽媽成日都拎住個手袋~
好攬笑 XDXD 我指的是我老公XDXD ( 姆明媽媽眼神似說:嗱!比你影囉!!)


呀美呀美....可惜呀美既公仔全部售罄....好失望....

快到聖誕節了。。。最叫我快樂的節日。。。

回家才品嚐我送給他的Birthday cake,雖然已過了他生日,但不打緊丫.....是他們家有名的其中一款蛋糕------Raspberry Mille Feuille (1.5 pounds)

一打開..............咦點解HUSBAN無左個D字既??O~~too bad~~

但都無損我們要吃它的興致XDXD只是心唸:哎呀又會咁大意架??
裡面的吉士真的無敵,香滑而不膩 ~~love so much~~


願我倆恩愛如初
這一連串的慶祝還未完喔.....還有一樣....待續






港島香格里拉大酒店---高美餐廳
http://www.shangri-la.com/tc/hongkong/islandshangrila/dining/restaurants/island-gourmet/

朗廷酒店---The Food Gallery
http://hongkong.langhamhotels.com.cn/restaurants/hong_kong_restaurants.htm

5 則留言:

  1. 真係 sweet 到爆, 祝你哋永遠都咁思愛 ^^

    回覆刪除
  2. 兩公婆已經咁sweet,仲食咗咁多cake,真係甜爆,哈哈

    回覆刪除
  3. 拍梗拖都掛住鍾意龍貓既友人真係sweet到爆呀!! ^3^
    祝你地牛美家日日都甜到漏! 幸福到爆炸!!

    回覆刪除
  4. 生日與週年快樂!!!!願你們繼續恩愛,健康快樂。

    回覆刪除