2013年12月21日 星期六

天寒地凍---蛇王倫

這個星期確冷
常躲懶不煮飯
一天Whatsapp老公說:今晚約你出街食
天氣凍嘛
跑去食蛇
我們2人超過10年以上沒有吃過
記得曾路過見到
想說要一試
想必天氣關係
人多到不得了
排了一陣子進去坐下
套餐一定比較便宜呢
有兩款如下::mm1630 

來了來了
蛇羹滿滿的
說實話
有點失望
沒有想像中的好吃
蛇羹不夠入味
蛇湯可以喝得出材料不夠
所以不夠濃郁  也似有味精
而燸米飯的材料也不夠
吃完後我倆都喝了好多水
我想也不會再去呢
 不過值得一讚的是店裡有位約十多二十歲的男孩
相信是"太子爺"
我一邊吃一邊覺得他好有禮貌
雖然店內已有多位女士幫忙做生意
相信這家店多似家庭式作業
他們都很忙而且很混亂
反而
那位小男孩更能照顧整間店舖的運作
確令人欣賞呢
更令人欣賞的是
忙亂著仍能保持笑容和有禮的態度

現在有很多服務性行業的水平一直下降
其實這些都很基本的
可是社會一直的在變
今天遇到了小男孩
好希望為他寫一篇
也希望提醒自己
  • 不要因工作或其他事情影響了基本的禮儀和態度


5 則留言:

  1. 我唔會飲龜湯,我依家連龜芩膏都戒咗,龜係長壽o既象徵,食佢哋我覺得好無陰公

    回覆刪除
    回覆
    1. 你講得岩呢...龜我都無呀~~蛇都不會了~~

      刪除
  2. 我見到你碗蛇羮好多料, 不過.......我唔食蛇同龜 ^_^

    回覆刪除
    回覆
    1. 我平時係架,只係唔知做咩今年忽然咁呢...我都唔會再食LU~~

      刪除
  3. 小米,好耐無黎見你啦,大家都忙,講起食蛇,我都好想食呀,而家好凍,你屋企既寶貝貓咪會唔會都覺得好凍呀?大家都要小心身體呀^^

    回覆刪除