2013年12月6日 星期五

新生活.新開始


知道了知道了
好久沒有更新牛美豬的近照了
除了有小米面書的朋友們外
確因一直在花時間籌備婚姻大事
而在這裡消失了數個月
自從雅X關門大吉後
搬Blog事宜不順
幸得哈碌媽及牛美papa相助
幫我把家當都搬過來了

希望.往後一切順心


 美美說
媽媽廢話多了
快看我   快看我

美美有一段時間不吃濕糧
像小了一圈似的
今個禮拜天
帶美美年檢打針針
看看會否遇見呀美妹的俊男范醫生

美美說
媽喜歡看貓地打呵欠
我識做
即打

美美好軟綿綿的
又多話

 美美又來波子眼呢
小小但圓滾滾的

美美常常嗯嗯聲
像抱怨所有不滿事
爸媽常取笑呀美妹
還有什麼事不滿呀妹妹

 牛牛說
你們終於留意我牛牛地喇

競技場這個兜兜
是papa改的
牛美愛睡
地方寬敞

牛牛
常擺出索吻臉討吻
你們愛嗎



婚禮事
很想快快分享
先來少少的
這是我們的welcome board



戶外的露天證婚

其中室內室外的場地佈置
心裡  很感激一位好朋友 
榮幸生命裡能遇上你
不是因為你沿途的幫助
是 因為榮幸得到你的重視

待續



14 則留言:

  1. 牛美豬, 好掛住你地呀! 媽媽冬天可以攬住你地軟綿綿既身體取暖太幸福喇! 快D食多D野, 儲多D豬肪過冬啦~
    Mimi, 再次恭喜你順利完成呢個完美婚禮! 祝你地永遠幸福快樂!

    回覆刪除
    回覆
    1. Thank you dear😘😘有時間黎塭下牛美豬啦🐮🐱

      刪除
  2. 牛牛索吻嗰張好正,真係好想咀番啖

    回覆刪除
    回覆
    1. 😚😚😚😚🐮🐮🐮🐮mush muah
      我都好想啜落去呢哈哈

      刪除
  3. 牛牛美美~ 好耐冇見喇 ^^
    你嘅婚禮場地怖置好靚, 祝你哋婚姻美滿!!!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝你呀!牛美牛美出冊喇😍😍😍
      我果日見到佈置咁靚好開心呢!謝謝喔魚魚😘😘😘

      刪除
  4. 恭喜晒恭喜晒,祝你地永遠幸福快樂^^
    冇見美美一排,又好似肥美喎

    回覆刪除
    回覆
    1. Thank you sweetie,😘😘😘要嘈肥呀美妹至得😍😍😍

      刪除
  5. 😘😘😘謝謝彈媽😘😘😘

    回覆刪除
  6. 恭喜曬~祝永遠幸福愉快!
    牛美好耐冇見啦,你地有冇做MaMaPaPa既花仔花女呀?

    回覆刪除
    回覆
    1. 牛美豬果日乖乖係屋企等PAPA MAMA返黎呀...無用豬唔出街....
      掛死PAMA喇~~

      刪除
    2. 無呀,果日牛美豬乖乖係屋企等我地返黎,掛死我同牛爸....無用唔比佢地出街喇~~HAHAH...

      刪除
  7. 我昨天才知道原來小米你有個Blog呢...原來牛牛病過來...
    呢個blog的標題花花好靚啊,小米的婚照都好靚好sweet呢

    回覆刪除