2013年12月17日 星期二

放肆的我

婚後
好像鬆了一口氣似的
買買買
老公送我的
我已有Notebook了
又嫌大牛龜
為了支持我寫Blog
所以送我
~甜~

送我禮物
隨便煮一餐給他
他便樂透
感謝天父爸爸賜我美好的
常存感恩的心


婚後放了自己7天假
閒逛  見到Natural Chiffon
早想一試

可愛的顏色
味道有清新又濃郁
讓人愛上

奸夫和cares bear都是婚後買的
老公說:怎麼還像小孩要買公仔
---->我不知道---<    =.=

和友人外出
小小都買
因為是偷偷的帶回家
告訴自己  不要買太礙眼的
可是
最後還是乖乖的向上級滙報

最後還有這個
當中有送妹妹的生日禮物
老公要我打鈎鈎
暫停一下
我知是有點失常
好吧 不然牛美無飯開喇~hahahaha


 還有還有一直好想要NARUMI
買了2隻碗
我訂了2隻水杯
一個月後才有貨
一個月後再接它們回家^^



7 則留言:

  1. 睇得出你身心荷包皆放鬆喎!! NARUMI好靚呀! 不過買左會唔捨得用囉...haha

    回覆刪除
    回覆
    1. 你講得岩呀,我收埋佢不排先,唔知幾時捨得拎出黎用呢^ ^我要暫停一下放肆,唔係牛美唔要我架喇:-(

      刪除
  2. 回覆
    1. 係呀所以而家要「收心養性」哈哈~

      刪除
  3. 哇,買左好多呀,樣樣我都覺得靚,要停下啦,哈哈

    回覆刪除
  4. 對呢,我自己也好內疚呢~

    回覆刪除