2012年5月10日 星期四

對不起~牛牛~mami太醜了~~

我真的想了很久,好不好寫這篇文,牛牛爸說:快d寫啦~~ 等blog友們知道嘛~~

為什麼我這樣不好意思呢??因為...................................












尋晚摸牛牛的肚肚時發現佢左邊肚子有粒好似暗瘡咁既野,附近有小小黑色既點點.....心唸....唔通隻仔皮膚有病??呆左一陣就同牛牛爸講:不如查少少消毒藥水啦~~(其實果陣仲想即刻帶佢去c doctor架,牛爸叫我唔好咁緊張)咁就膽粗粗查左dd,真係dd咋~~比隻仔咬痴左線(當然後來先唸到點解佢係咁咬我地,佢一定係到唸:你地兩條友傻架~無事呀!我知係咩黎架!!)然後放低仔啦,轉頭我send whatsapp比佢個前主子問(牛牛d屋企人都係果到架),佢話:(乳頭)之之黎架傻妹~~我問:男仔都有架咩??前主子答:咁男人有無丫?? aiya我真係好樣衰呀~~當下我唔係因為係人地面前出醜左,係面對唔到自己個寶貝仔呀......我攬住隻仔又錫又抱咁,我仲好錯咁幫佢搽消毒藥水添,我同寶貝仔係咁道歉,好在佢無嬲我咋~~唔會有下次喇~~不過真係真係唔知男仔都有......


隻仔好快又同爸b玩喇~~見到佢無事即刻安心哂喇~~










沒有留言:

張貼留言