2012年5月20日 星期日

牛牛相集 2

 


   (我很喜歡這張,可愛)



















這幾天我有點憂心,
,是連續3天裡有2次比我發現到他去完貓廁便便後,就出廳(第一次在椅子上,第二次在椅子下)痾左一粒便便,因為唔知佢發生咩事呀??後尾唸係咪我洗廁所洗得唔夠密呢??但佢又有痾係貓廁所丫,真係唔明,後來去寵物店買野比佢咪問係寵物店哥哥啦~~佢話要留意下佢係咪特登啦~~情緒問題OR係佢痾完後走得太急,便便未跌出黎就出黎........等等.......返到HOME都係唔放心,問左牛牛前主子,講左個情況佢知,佢話叫我去買D人用既金銀花,洗乾淨met兩,三條撈少少罐罐比佢食,由初初隔兩至三日餵佢,到每個月餵一至兩次啦........原來佢係"熱氣"~~去完便便"定"住左粒便係pat pat到,咪出黎磨甩左係地下....佢話牛牛細佬最近都係咁.....仲話食金銀花吐d毛好靚,不會似吐毛膏咁樣的,今晚去買先~~

,是昨天晚上換左新貓沙比牛牛,(除了是乾淨的,仲係溝左新貓沙比佢用啦(fussie cat"用開的"+cat trust豆腐沙"新的"),佢入左去痾完便便後發現有d便便痴住左佢條尾巴,我地用vikons幫佢清潔啦,清潔左好耐,再睇睇佢係咪爛便呢??但又唔似喔,係軟既,所以痴左係尾巴到,跟住我係到唸.....唔通係我溝左新糧比佢食??????我已經用7舊新3既方法喇.....唔通佢唔受得??擔心擔心........希望今晚放工回家佢無再軟便啦,如果有就大濟了~~因為會整到成屋都係便便


其實我真係好擔心呢...今日出門時都好似覺得隻牛唔係咁開心,唔通因為昨晚d便便痴住條尾巴令佢咁??

沒有留言:

張貼留言