2012年5月30日 星期三

"德國寶"紙屋

話說昨晚攞左個光波爐回家,牛牛爸爸就唸住又界個紙箱比牛牛bb玩啦
一界好,牛牛就即刻入去check check先

IMG_5028
牛牛:德國寶??德國黎架??




入去左睇右睇.....比之前界比佢既紙箱大好多,牛牛爸爸仲唔好浪費,用左跟機既"fit size"發泡膠墊住個底.....




我地等左牛牛好耐佢都未check完.....




牛牛:都唔錯咁啦....都可以收貨既



牛牛:做咩望住我既??




發覺換返呢款床單,牛牛鍾意上床多D佢鍾意撲花花



但同時間掠緊既床單就比佢攪成咁...激死我喇~~仲懶"他調"咁款呀個樣仲好似係到笑緊咁.....




牛牛:媽咪又係到話我喇~~唔采你呀....哼~~




跟住到爸B抱佢喇,成日中門大開呀呢隻仔




好似好好味咁不停lam lam lam



終於lam到攰喇咩牛牛



無力咁款喎



呆埋~~唔知點解我抱唔到咁既效果呢??嘻~~




牛牛心唸:可唔可以放過我呀大人......


沒有留言:

張貼留言