2014年11月13日 星期四

~有新野~

最近不知怎的,竟然懶煮飯,幸好老公不埋怨,總說:攰!不想你辛苦~唔好煮等我買回家啦 :)其實很感動的,不用煮飯壓力都少D。
都因為放縱多天,犯罪感重,於是今天積極買菜買肉煲湯煮飯,回家後總比工作時忙碌,通常忙碌過後都沒餵口吃飯,沒關係啦,見到脾先生食兩大碗飯都好似未夠時,我就滿足夠了XD不過是簡單家常菜,每次都哄我說:點解咁好味?每次我都裝若無其事,但每次都好心甜^^








今天要介紹的一位【新朋友】是於淘寶處淘回來的,費用連運費約港幣3XX

寬大舒適

整體感覺是好的,是配件及手工較粗略,沒關係啦~~都ok的了~~

因為淘來match書枱的,難得老公沒有怪我,每次淘時好開心,但收貨是總叫他收,又搬又抬又砌 ( 可能佢有想的只是未出聲罷了XD ) 

還有喇~脾先生送我的,好開心
我說:老公,你知嗎?從來無人送過手機給我的,我送給人的就好多。
脾說:是嗎 ? 以後有老公送就是了^^
沒關係啦~不過聽到時是好心甜的hehe.....謝謝脾~~




4 則留言:

  1. 雖然平時唔駛我煮飯,但我知要諗煮咩都真係幾煩,妳有個好老公呢,真係戥妳開心

    回覆刪除
  2. 剩係睇你個blog, 都 feel 到你哋 sweet 到爆, 我都戥你開心, 搵到個好老公

    回覆刪除
  3. 好sweet唷~ 原來2個男人都有好多共通點:樂於氹身邊的女人~ 所以, 我們都好幸福啊~~ 也難怪你整天容光煥發~ 哈哈 (btw, 我係飲食狂人~ 哈哈~ 難得轉返個email account......)

    回覆刪除
  4. 冧爆丫,牛牛爸真係sweet
    張椅300???超超正,我係franc franc見到類似都要過千呀?
    可唔可以分享淘寶條link ar?

    回覆刪除