2014年8月6日 星期三

牛美身份證♥♥♥淘茶具扮高茶友聚@脾家♥♥♥

一天在Facebook見到貓友幫愛寵整了張【身份證】覺得好特別。。詢問度高呢(o^^o)
十分感興趣的想替我們家兩小辦張證來玩玩,見都算實際因為是八達通,好吧一隻貓各佔卡的一面(牛美媽不會傻到整兩張卡的哈哈)

其實算快了,前後四天已寄到家,不過手工好一般的,只宜遠望不宜近觀=____=
不過都好開心,好像有一樣東西證明牛美似的。。。哈哈哈。。蠢媽媽。。 ( ̄▽ ̄)

早前購買了許多茶杯碟,還未出Post ( ̄▽ ̄)
當中說到便宜的,一定是淘寶喇~~平嘛....買時都可以不用考慮太多...質量好、漂亮就是了。。。(≧∇≦)







 朋友來一起偽裝高茶,談天說地談煮食,時間過得好快呢~



晨早化個簡單的make up當然先拍個照啦~(≧∇≦)難道等出街後拍麼? 甚麼都溶掉咯~趕快拍。。smile(^ω^)喀嚓。。



開心gathering and cooking ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ C u next time <3

16 則留言:

  1. 張身份証好得意呀, 點整架?? 我都想同我家小王子整呀~
    你d碟好靚呀, 襯你:)

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝你呀Pretty,我於fb見到有人整於是問人家的呀~你可以@https://www.facebook.com/misia.chan,我pm你??

      刪除
  2. 遠睇都几靚,哈哈....我以為有兩張
    茶杯真是好靚啊.....與朋友一齊嘆茶,好浪漫...

    回覆刪除
  3. 我真係以為你整咗兩張架 keke
    d 茶具好靚, high tea 都 high 得開心d XD

    回覆刪除
    回覆
    1. 係哩~~係咪好似??睇見杯杯碟碟我已經好開心^^

      刪除
  4. 我都以為你做兩張呢~
    我都想去你度high tea喎!!!

    回覆刪除
  5. 好靚的high tea set,好想淘番幾套

    回覆刪除
  6. 套HIGH TEA SET真係好靚~
    牛牛都美美張ID相好靚靚喎~

    回覆刪除
  7. 幾靚啊套杯... 同埋你條眉,我一向喜歡你的妝容 :)

    回覆刪除
    回覆
    1. 我一向喜歡你的妝容:)<------呢句係我對你講先岩呀❤ ❤ ❤

      刪除