2014年1月15日 星期三

6 Jan 2014 牛牛bb 2歲BIrthday~

15.1.2014
6.1.2014 是兒子牛牛2歲的生日
大家應該能分辨牛美對嗎??
牛牛:Happy Birthday to you my son


小美妹妹又來8卦8卦
媽媽: mimi 未到你生日呀~

今年牛牛的生日禮物係咩呢??

登...登...登...登...
就係catswall的貓碗架,我是在petistore訂給牛美的呢~~
大家有興趣可以去逛逛,其實牛美媽仲係呢樹買左個陶瓷水機比牛美用~
牛牛: 媽媽何解你會揀 pink col 呢?
媽媽: .......=,=!(其實我都爭扎了好耐呢>,<)

高度都好合適,座底有類似迷宮的設計,是個防蟻設計來的,底座亦比較重,不擔心平時佢地癲仔癲妹撞倒,清洗方便,感覺挺不錯的~

媽媽: 食飽飽好眼訓呀~
呵欠呵欠樣媽媽最愛看^^

噢~好快訓著了

牛牛bb

唔知點解牛牛地大大下不敢腳搭羊毛毯,有天起床竟然見到此情此境即用手機拍下,
想念小牛牛細細個愛睡在羊毛毯上~現在放牛牛心愛的玩具及零食上去,牛牛寧願於一旁靜靜等待都不肯"惦"到毛毛=,=奇怪呢~

點都要影多d留念呢~

呀美妹個樣成日都傻傻的^^
佢又來襯下熱鬧戴帽帽啦~

牛牛先係今次既主角~

慘慘豬唔開心~


成個呀茂咁 XDXDXD

發呆的牛

呢幅真係超級好笑,事關一直都說牛牛對鏡頭係好敏感的,一知道你想影佢相就即刻<-----真係立刻扮聞個史迪仔相架~

我心唸咁突然,就拎開個相架(呢幅就笑到忘記左影),真係估唔到呢個仔,我拎開左D野佢都依然扮聞野,但當然係聞緊空氣,因為拎開哂D野了,都無野聞,佢係唔想比我地影相,一路hold住個post都唔知係到做咩,笑到肚痛XDXD

大家睇,牛牛被捕個樣好慘豬呢~~

錫返啦牛牛,但牛牛係唔會俾面既>,<

生日蛋糕係爸爸媽媽食既,又借牛牛過橋買個蛋糕食下

牛牛對蠟燭好有興趣

自己又驚驚(都好)
我一面在旁看管他的

牛牛唸左一陣----->

牛牛: 媽媽我想食呀~

媽媽: 緊係唔得啦仔~比你影下相架咋~

吹蠟燭啦牛豬~

後記,當牛牛好奇仔哄埋去時發現他的眼眉SOSO燒燶了,當然已即時制止牛牛再向前聞,隻傻子完全感覺不到....激死.....

希望每個節日我們一家都可以甜蜜的渡過~

牛美,祝健康,快樂的成長~

4 則留言:

  1. 牛牛,生日快樂,貓體健康

    回覆刪除
  2. 牛牛,生日快樂,健康愉快!

    回覆刪除
  3. 如果睇唔到佢地身上既斑紋, 我係分唔出牛美架!
    牛牛好乖, 對住個大蛋糕仲可以把持得住, 如果換著係小肥貓, 已經衝埋去搶食了!

    回覆刪除