2014年3月3日 星期一

2014 馬年如意.快快樂樂好開始


無Blog好耐,因為日日都好busy,2月是多事月,希望之後一切都順利,
先來張寶貝豬的相先^^每逄節日都幫貓地整張,放上Facebook 同Whatsapp,
其實我都好懶>,<哈哈

可愛不?

第一年封利是,牛牛就要係旁邊監督,睇佢一面屎的樣...haha好攪笑XDXD

牛牛: 媽媽,你有無封比我牛牛架??

我: 緊係有啦寶貝仔,點會無?不過轉頭媽媽又會拆返黎做你個生活基金之嘛XDXD

乖乖地影返幅相先^^

係都要望下第2度先開心...>,<!

嗱~~咁咪乖仔囉^^

美妹妹係唔理我~
Mia:我係咁架喇~我唔會為封利是就受你擺佈架~
美妹妹好有性格XDXD

初一咁既樣^^

今年新年又食盆菜
有朋友來拜年,大家都想應下節~
這是元朗的<萬里緣>,第2次食都覺很不錯呢^^
呢盆係6-8人份$688

朋友帶女兒來,可愛的她不得了,甜甜的又溫柔,男士們都拜倒石榴裙下,如我有幸有個女兒,都希望有她的可愛甜美~

牛美的皇座都被小可愛侵占....牛美只好4處躲避XDXD

美妹整天嚴陣以待~

 牛牛總是慘慘樣....咩事呀寶貝兒?講媽媽知~~

最後客人走了,兩小累極馬上入睡XDXD


雖然遲了,但仍想祝福大家,新一年事事順心順意,幸福美滿,健康平安~~
附上牛美豬幾張臭臉,大家有想我們嗎??





3 則留言:

  1. 依家分唔到邊個係牛,邊個係美了

    回覆刪除
  2. 真的嗎??我地睇紋,牛是虎紋,美是蝴蝶紋呢Hahahaha.....

    回覆刪除