2014年1月8日 星期三

慵懶小牛豬~no go go安娜餐廳

大家好嗎?牛牛地我打親咸路都有fans架~
邊個?
咪媽媽囉~

媽媽好鍾意睇住我架
成日陰陰咀係到笑
都傻傻地既佢

早排天時又鬼咁凍
廢事理佢
我牛牛都懶得yuk

係唔習慣囉
古古怪怪成日有對眼望住哂

但媽媽我見到牛牛bb懶洋洋成隻豬仔訓係競技場咁可愛點會放過
早排天氣凍開暖爐比牛牛就成日訓果到懶到出汁呀xdxd
牛牛: 媽媽你邊恨到咁多?快d勤力d返工塭銀比禾呀~~禾同呀美妹都好屎大洗!!


聖誕除夕時我地假期都會有幾餐出去吃既~
成日路經都好多人,難道真係咁好味?
去試試GO GO GO

說真的
包-可能已經是最美味的了

如果大家會去
建議大家叫羅宋湯,因為白湯"好流"
無白湯應該有的味道,而且配料少得可憐

點了一份西冷7成熟
Size比想像中細,亦沒有想像中的好味,
如果比我選擇,我寧願食花園餐廳同莎樂美

其實份量都真的比好多餐廳的細小
我們不會再去第2次了
而好多人都說好抵食的安娜餐廳
我們倒覺得價廉物美的有很多呢~

8 則留言:

  1. 媽媽眼中個個仔女都咁可愛,不過牛牛真係好得意可愛,鍚啖先,hehe

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝契b媽~~希望大個仔都仲好似bb咁就好嚕^^

      刪除
  2. ys, 喺媽媽眼中, 仔女永遠係最可愛 ge ^^
    我都好想覺牛牛咁懶到出汁 hehe
    莎樂美 d 餐大份到我一個人好難食得哂 XP

    回覆刪除
    回覆
    1. 魚魚~我都同你一樣好想好似牛牛咁懶到出汁呀~~莎樂美真係好大架所以通常牛爸食份半,食埋我果半份架XDXD

      刪除
  3. 牛牛個身型好似我家天師仔,大家都一樣係大食懶,哈哈

    回覆刪除
    回覆
    1. 貓地們都因為大食懶而操練到一身雞肉XDXD就係肚腩仔果舊FOK雞喇XDXDXD

      刪除
  4. 回覆
    1. 唔會再去LU,而且果晚發現D人態度好差,仲有兩台客同D職員鬧交呀>,<

      刪除