2014年7月4日 星期五

情緒病


搬好了,
大家都適應了,心裡感到滿滿的安穩,朋友們都來新家聚聚,下篇下篇再分享,
當一切安定下來時,
忽然覺得有點空虛,
弟弟曾說我有病,打從籌備結婚事時開始,便習慣把自己時間堆得密密麻麻,
時間一鬆動了,我便忙著找事做,
跟脾先生(他自己說的代號)的生活也因我的空虛感產生了不安,

十分忙
真的十分忙
公司有很多事要處理,

放工後回家也有很多電話找他,
我好討厭,但我知道[公事],沒辦法,我知道.....
結果
我找事做,等他理我、等他自己[Relax]後再跟我說說話,
其實任何時侯我都可以打擾他,他不會生氣的,可我不忍,
我知道一天裡他能真正擁有的私人時間少得可憐,
只是
從來
我不喜歡作[等]這個角色
公司愈來愈忙
他分身不暇,
我還是應學習體諒吧~
我明白的
只是心裡鬱悶有感

也許
一直以來,他都把我捧在手掌心,
最近
他忙、他累
忽略我了,我才會這樣的,
我知道我還是要學習體諒他的。

11 則留言:

  1. 妳將啲focus係佢身上喇,妳自己搵節目啦

    回覆刪除
    回覆
    1. 我新婚時都係咁... 太着緊就會咁了..

      刪除
  2. 當你鬱悶嘅時候, 諗吓你哋 d 開心甜蜜嘅嘢, 分散吓 d 注意力, 又諗吓佢咁忙都係為咗你哋嘅將來而努力, 而你就要努力學習體諒佢, 加油....支持你

    回覆刪除
  3. 會唔會搵D野學下呀? 或者得閒就搵我啦~~~

    回覆刪除
  4. 我初初結婚時都好似妳咁架,好掛住佢,而且佢公司又忙,又要返學,成日要等佢
    最後要學識自己搵節目,來打發時間充實下自己,唔駛等自己諗埋一邊
    妳都放鬆下,唔好亂諗野,得閒可以搵下我地傾下計

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都係咁嫁,初初結婚...
      總覺得放工回家,就等他返來同我吃飯或者做甚麼的
      後來發覺,我唔等佢,佢都冇所謂,可能仲舒服D,冇壓力
      呵呵你地几個貓友住得咁近就好啦,可以傾下計....
      係呀,得閒可以找我地傾下計~~~

      刪除
    2. 妳哋都算好啦,有外家、有朋友,我就嫁到無雷功咁遠,同佢啲屋企人又無咩傾,又無咩朋友,我咪仲慘

      刪除
    3. 咁都係,雖然我好少返外家,同老公的家人都好少見,有咩心樹...都唔同得佢地講呢....不過有總好過冇

      但係你有個女,呢樣就贏晒啦,仲咁可愛咁錫你 : )

      刪除
    4. 我又要傾~哈~有時無無聊乜都講一餐日子就好快過左架啦~
      Ruby, 你有阿姐同你傾下少女心事都幾好呀~

      刪除
  5. 可能好多大事情做完之後會有失落感同空虛感, 約下朋友打發下時間或者安悱d活動等佢放假同你一齊去玩下~佢又可以relax下

    回覆刪除