2012年3月22日 星期四

好正經....睇電視

話說牛牛獸最近好似開始學識睇電視







尋晚又再發現佢自己坐定定係Sofa,最初以為佢食飽飽發呆........




我地一邊食飯一邊偷望小牛牛,佢好專心個樣好好笑.....睇電視睇左好耐好耐.....






唸住幫佢整返好件被仔(其實係我件外套),有d涼嘛~~點知佢嫌我個頭遮住佢睇電視,即刻打斜左個人仔算點先



睇到咁上下眼訓個樣好懞豬呀




(同場加送一張玩玩時既相相)


現在每天上班也有想請假的念頭,好想好想陪在小牛身邊,怕他獨個兒在家會悶(雖然知道我們不在時大概他也會比較多睡覺,但當了媽媽後心態大有不同,暫時的我還是寧願多留時間在家陪伴小牛左右,就連可以逛街買東西的心情也沒有....哈~~多麼大的威力呀.......雖然很訝異我這個變化,但是我很喜歡呢~~


 

沒有留言:

張貼留言