2012年11月7日 星期三

好耐無見^^

大家好嗎??有沒有想我呢??媽媽最近忙得很誇張,她說很想念你們.........






其實我牛牛愈大愈餵食,看見雪糕我會按耐不住要走去想lam lam.....(我還會餵食到偷lam 媽媽的早餐-----麥皮)



妹妹還是很蠢的,見到我上來她就上來,其實有時候我會覺得她"好煩"


我也不知道為什麼,真的好想lam 下,可能因為papa一直都不肯給我試試......


他們會在一旁笑我......笑我傻子......


我知道....他們不會讓我.....因為沒有一次成功.....



只能站在一旁看看....我沒有照鏡鏡,不過我知道我的樣子慘慘樣......


----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

牛牛bb好鍾意企上個電磁爐上......



佢好乖,多數時在看我在廚房做什麼,靜靜的在一邊陪著我.......







嘩......大頭牛牛呀~~


 



又一得意時刻,佢地兩個有時會做埋一樣既動作.......








清潔完鍾意坐係私家位望住我地.....





而家兩個身型無相差得咁多喇~~



妹妹身上的圖案也明顯了不少......



食飽最鍾意"灘"係地.......


喜歡摸著他們的毛毛,又軟又滑溜.....



妹妹喜歡做貓餅~~



又幫牛牛整4格照喇~~




以前牛牛都好鍾意訓成咁....但愈大就無見到佢再咁訓.....是因為身型問題嗎??





睡得香甜呢^^




係呢早前發現牛牛有大約成個月時間d便便都會軟軟,仲high到個屁屁毛毛都係......試溝返多d RC34(即妹妹食緊果d)比佢食,情況好似有好轉.....請問大家有無d咩良策
可以另牛牛既便便變返靚靚呢??在此感謝大家

6 則留言:

  1. 我估除左篜雞柳就係吃杜蟲藥啦!牛牛有情緒緊張嗎?
    [版主回覆11/08/2012 16:45:06]呀我講錯杜虱....
    [阿七回覆11/08/2012 15:15:19]軟便緊都可以食杜蟲藥?定係等佢回復正常便先食呢?
    [版主回覆11/08/2012 10:36:17]吉媽,我有好間中蒸雞脾肉比佢,又有餵杜蟲喔~~至於情緒呢??多數時間佢都係靜靜的,最近又多左咕咕.....係有時候會忽然興奮得濟通屋飛,但基本上佢都係平靜既......咁我仲可以怎樣才好.......

    回覆刪除
  2. 咁叫papa主力安撫啦!傾多D計等佢再開心D。。。一時軟便冇咩嘅,唔好緊張呀!feel倒架!柚柚上星期都有軟軟,食左篜雞柳好返哂啦!

    回覆刪除
  3. 哈碌豬都係喎, 會唔會關轉天氣事呢? 我而家都係烚雞俾佢食, 希望貓地快D好返啦!

    回覆刪除
  4. 為食貓特別可愛

    回覆刪除
  5. 得意豬,便便點解會軟軟架! 我個兩隻冇喎。
    [版主回覆12/18/2012 13:00:13]之前好忙原來無睇你send比我,我都唔知點解會咁....而家比返佢食RC36好似touch wood好左少少....

    回覆刪除
  6. 牛牛宜家好返未? 仲有無軟便呀? 會唔會係對某D食物敏感?
    [版主回覆12/18/2012 12:56:50]touch wood好似好左dd...但係有時都會係咁...我唸住比益生菌佢試試.....

    回覆刪除