2012年7月25日 星期三

>>十號波<<

13年無見既10號波我地終於見返喇~~多謝你黎探我地,等我地可以早D返屋企陪牛牛.....
返到去餵佢食野,覺得佢好好笑,要用咁既姿勢食野....Hold左好耐~~


 




食飽飽仲好嘆咁坐係papa側邊睇電視~~(睇下佢隻手仔.....老爺子又上身喇)




睇睇下見佢眼訓咪抱住佢,哈攪笑呀佢訓著左~~




第2朝起身,仲係8號風球,隻仔聽到alram響跳上床....我一邊摸下摸下佢同佢講mum mum可以陪多佢幾個鐘......



wa~~~睇下佢個樣幾....??難形容~~



個頭自己tum tum轉就岩位比你"R".....






wa~~呀牛你真係好樣衰喎.....


 

 

朋友在TAO BAO幫我買左個"無謂"野之一,牛牛見到有條野"定住定住"好吸引~~


 

 

睇清楚先行動~



其實我只你唸住襯下呢個Tray....xdxd



同場+映,同一位尊敬既長輩慶祝birthday~~(有人特別要求order呢個"金蘋果"蛋糕~~


重點係牛牛竟然坐定定等食,omg look at his face....好醜樣好有陰謀~~


沒有留言:

張貼留言